woensdag 21 maart 2012

Je kent het misschien wel...
Al meer dan 20 jaar bak je cakes, taarten en koekjes, en dan ontdek je de wereld van het taarten decoreren.

Zo verging het mij ook.
In maart 2011 volgde ik een eerste workshop cupcakes versieren met suikerpasta. En plots keek ik met heel andere ogen naar de wereld. In elke vorm zie ik wel een mogelijke taart, in elke supermarkt snuffel ik even tussen de bakingrediënten en speciaalzaken moeten uiteraard minstens eens in de maand bezocht worden. Thuis krijg ik steeds vaker te horen "oh nee, weeral (cup)cake!?!" ;-)

Menig workshops en uitpuilende kasten verder, vond ik het wel tijd worden om alles te bundelen in een leuke blog.

Internet is een onuitputtelijke bron van leuke informatie, ideeën, technieken, gelijkgezinden en zo meer.
Op deze blog wil ik dit graag met jullie delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten